Ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες, η ζήτηση των θερμοπομπών ADAX είναι μεγάλη.
Λόγω της αμεσότητας και της ευκολίας που παρέχει το διαδίκτυο, αρκετοί καταναλωτές απευθύνονται σε ηλεκτρονικά καταστήματα για την ενημέρωση τους και για τις αγορές τους.
Τις περιόδους μεγάλης ζήτησης των υψηλής ποιότητας θερμοπομπών ADAX, έχει πέσει στην αντίληψη μας πως μεμονωμένα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορεί να προσφέρουν θερμοπομπούς τύπου ADAX αμφιβόλου ποιότητας και προελεύσεως.
Όπως συμβαίνει με όλα τα προϊόντα που αποκτούμε μέσω διαδικτύου, έτσι και με τα προϊόντα θέρμανσης πρέπει να είμαστε προσεκτικοί έτσι ώστε να προστατευθούμε από λανθασμένες αγορές προϊόντων χωρίς εγγύηση, λανθασμένη επιλογή ισχύς ή προϊόντα αμφιβόλου λειτουργικότητας και απόδοσης.
Μπορούμε να προστατευθούμε από λανθασμένες αγορές ελέγχοντας λίγα ύποπτα σημεία:
- Το διαδικτυακό κατάστημα ανήκει στο δίκτυο πωλήσεων της αντιπροσωπείας;
- Μήπως το διαδικτυακό κατάστημα μας δελεάζει προσφέροντας το προϊόν σε περιέργως χαμηλότερη τιμή από όλα τα άλλα καταστήματα;
- Κατά την εξυπηρέτηση από το κατάστημα δεχθήκαμε σωστές συμβουλές για την ισχύ και τον τύπο προϊόντος που αρμόζει στον χώρο μας;
- Το προϊόν συνοδεύεται από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας;
Για την προστασία του καταναλωτή έχουν αναπτυχθεί δικλίδες προστασίας, όπου είναι πλέον ξεκάθαρο αν το κατάστημα συνεργάζεται με την αντιπροσωπεία ή όχι.
Για παράδειγμα, στην παρακάτω εικόνα φαίνεται μια περίπτωση διαδικτυακού καταστήματος όπου δεν διέθετε την σήμανση του επίσημου συνεργάτη της αντιπροσωπείας ADAX, ενώ προσέφερε προϊόν με τον ίδιο κωδικό.
Ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες, η ζήτηση των θερμοπομπών ADAX είναι μεγάλη.
Λόγω της αμεσότητας και της ευκολίας που παρέχει το διαδίκτυο, αρκετοί καταναλωτές απευθύνονται σε ηλεκτρονικά καταστήματα για την ενημέρωση τους και για τις αγορές τους.
Τις περιόδους μεγάλης ζήτησης των υψηλής ποιότητας θερμοπομπών ADAX, έχει πέσει στην αντίληψη μας πως μεμονωμένα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορεί να προσφέρουν θερμοπομπούς τύπου ADAX αμφιβόλου ποιότητας και προελεύσεως.
Όπως συμβαίνει με όλα τα προϊόντα που αποκτούμε μέσω διαδικτύου, έτσι και με τα προϊόντα θέρμανσης πρέπει να είμαστε προσεκτικοί έτσι ώστε να προστατευθούμε από λανθασμένες αγορές προϊόντων χωρίς εγγύηση, λανθασμένη επιλογή ισχύς ή προϊόντα αμφιβόλου λειτουργικότητας και απόδοσης.
Μπορούμε να προστατευθούμε από λανθασμένες αγορές ελέγχοντας λίγα ύποπτα σημεία:
- Το διαδικτυακό κατάστημα ανήκει στο δίκτυο πωλήσεων της αντιπροσωπείας;
- Μήπως το διαδικτυακό κατάστημα μας δελεάζει προσφέροντας το προϊόν σε περιέργως χαμηλότερη τιμή από όλα τα άλλα καταστήματα;
- Κατά την εξυπηρέτηση από το κατάστημα δεχθήκαμε σωστές συμβουλές για την ισχύ και τον τύπο προϊόντος που αρμόζει στον χώρο μας;
- Το προϊόν συνοδεύεται από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας;
Για την προστασία του καταναλωτή έχουν αναπτυχθεί δικλίδες προστασίας, όπου είναι πλέον ξεκάθαρο αν το κατάστημα συνεργάζεται με την αντιπροσωπεία ή όχι.
Για παράδειγμα, στην παρακάτω εικόνα φαίνεται μια περίπτωση διαδικτυακού καταστήματος όπου δεν διέθετε την σήμανση του επίσημου συνεργάτη της αντιπροσωπείας ADAX, ενώ προσέφερε προϊόν με τον ίδιο κωδικό.